Na językach, czyli kilka słów o projekcie

Baner 2x1

Jak zapewne wiecie z poprzedniego numeru „Echa dwójki”, w szkole trwa projekt Nasza Lepsza Przyszłość współfinansowany przez UE w ramach EFS. W ramach projektu prowadzone są kursy przygotowujące do certyfikatów z języków: angielskiego
i niemieckiego. Każdy z tych kursów podzielony jest na cztery poziomy trudności – A1, czyli ten najłatwiejszy, A2- trochę trudniejszy od A1, B1- poziom maturalny oraz B2 – poziom pomaturalny. Grup z języka angielskiego jest 6, a z języka niemieckiego – 5. Każda grupa składa się z grupy rezerwowej i grupy 6 osób, przystępujących do egzaminu. Ci ostatni otrzymują podręczniki i ćwiczenia, a także mają automatycznie opłacony certyfikat. Kursy prowadzą nauczyciele z naszej szkoły, jak i spoza niej. Kursy z języka angielskiego prowadzone są przez panią Dorotę Szmuc, Annę Siemaszko-Małachowską oraz przez pana Ariela Kenika i panią Elżbietę Milkowską. Język niemiecki natomiast prowadzą: pani Małgorzata Łukaszewska i Barbara Sipowicz oraz pani Monika Krysiak ze szkoły w Stargardzie.

Zajęcia przygotowujące do certyfikatów na poziomie A1 i A2 trwają przez rok, natomiast kursy na poziomie B1 i B2 – dwa lata. Pracujemy bez wytchnienia, żeby nadrobić  zaległości spowodowane opóźnieniem.
Chodzę na kurs z języka niemieckiego na poziomie A1 i kurs języka angielskiego na poziomie B1. Szczerze powiedziawszy jestem wykończony. Robimy mnóstwo ćwiczeń, powtarzamy wiadomości z podstawówki i
I klasy gimnazjum, a także uczymy się słówek i zgłębiamy tajniki gramatyki. Na zajęciach z panią Elżbietą Milkowską bardzo podoba mi się system w jakim pracujemy. Dużo mówimy, pani Milkowska pozwala nam na dzielenie się nowymi wiadomościami czy opowieściami o ciekawych wydarzeniach. Dużo bardziej niż nasze szkolne podobają mi się podręczniki, z których korzystamy na zajęciach projektowych. Kursy z języków polecam osobom, które chcą się nauczyć czegoś nowego, czegoś, co wykracza poza podstawę programową a także tym, którzy chcą uzyskać certyfikat.

DZ

Brak możliwości komentowania